Mamma Mia! (igen)

Hej alla!

Var med Jessie, Ella, Mike och Niklas på Mamma Mia igår! Igen!!! Har sett den tre gånger nu. Men den e så bra! Kan inte vänta tills den kommer ut!
KIllarna gillade den inte så mkt så vi fick gottgöra dem med grillkväll! Haha! Vi grillade hemma hos Niklas till sent. Slutade med att alla sov över hos honom! Killarna ville se på skräckfilm men tjejerna tackade nej. Jag tycker verkligen inte om att se på skräckfilm, fegis som jag är tror jag att allt i filmen ska komma till mig på natten...
Ush! Idag ska jag, Jessie och Ella till stranden!
Sen kanske vi går på bio! Mamma Mia here we come! XDXDXD

Måste gå ut med hunden nu så....

Pöss å Kram

Mikkis!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0