Välkommen!

Hej allihopa!

Dags att börja blogga! Kommer skriva om lite allt möjligt, som förhoppningsvis inte är för alldagligt.

Idag var den första dagen som jag vaknat och faktiskt sovit hela natten! Wohoo! De e sjukt varmt på nätterna så det har inte gått att sova. Iaf hade sovmorgon till 11 :P väldigt sent, men jag Jessie och Ella var ute och åt igår innan vi gick hem till Ella å tittade på film hela natten...
Seg som jag e (på morgonen) tog det tid för mig att fixa mig och tvinga i mig frukost. Sen messade Jessie mig och vi drog på en shopping tur till stan!
Tyvärr hittade jag inget som intresserade mig så det blev bara en kaffe och Cosmo...
Åkte hem till Jessie som visade upp sina skor för sin mamma och hennes skiit snygga bror Alex :P:P:P Hahaha...
Vi kollade i Cosmo och försökte fortsätta vår shoppingdag på nätet men hittade inget så shoppingdagen för min del var ingen hit. Kom hem och la mig i badet med min Creative Zen i  öronen innan jag åt  lite mat och nu sitter jag här.

Pöss å Kram

Mikkis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0