Heej!

Förlåt att jag inte bloggat på ett tag...ok ett halvår! Saken är den att vi har haft så otroligt mycket att göra i skolan att jag inte har haft tid!!
Ska försöka skriva lite kort om vad som har hänt. Började på gymnasiet, ASJOBBIGT! Sjukt mycket saker att plugga in! Pust. Men Men, har blivit plast faster, Ellas syster (hon är 20 år syrran alltså) fick en liten flicka i Augusti. Jag har varit i Skottland med m familjen och jag och Alex var i Tallin tillsammans! <3
Tror inte att det har hänt så mkt mer...Just nu håller jag på att lära mig sticka.Det ska bli en halsduk men jag tror att jag kommer att kunna använda den i år. Som backup har jag kollat in en på indiska.

Måste plugga nu så

Bye

Pöss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0